OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínky


Provozovatelem internetového obchodu www.sperkyidoplnky.cz  je Ing. Bc. Lenka Švrčková, Na Drahách 48, 742 21 Kopřivnice

email: lenka@sperkyidoplnky.cz, tel.: 774525838, IČ: 87028875, Zapsán v registru živnostenského úřadu města Kopřivnice.

 

Všeobecné ustanovení
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky internetového obchodu www.sperkyidoplnky.cz. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Většinu zboží máme skladem, ale může se stát, že je momentálně vyprodáno, pak je dodací lhůta delší - viz odst. Dodací lhůta.


Objednávka

Potvrzení objednávky
Po provedení objednávky Vám bude obratem odeslán potvrzovací e-mail o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, tak nás okamžitě kontaktujte e-mailem. V případě, že se objeví nejasnosti z naší strany, kontaktujeme my Vás.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech:
* zboží se již nevyrábí nebo nedodává,

* zboží je dlouhodobě nedostupné

V případě, že tato situace nastane, budete kontaktováni emailem nebo telefonicky a bude domluven další postup (náhrada objednaného zboží za jiné, zrušení objednávky apod.).

Storno objednávky ze strany kupujícího
Zákazník může do 24 hodin od přijetí potvrzení objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována.

Záruka na vrácení zboží
Poskytujeme svým zákazníkům v souladu s platným občanským zákoníkem (z. č. 89/2012 Sb.) par. 1829 ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. Od smlouvy lze tedy odstoupit do 14 kalendářních dnů - lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Peníze jsou kupjícímu v souladu s ustanovením občanského zákoníku zaslány zpět bankovním převodem nejpozději do 14 dnů.

Podmínky pro vrácení peněz
Zboží musí být nepoužité, neporušené a v nepoškozeném originálním obalu, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
V případě odstoupení od smlouvy jsou zákazníkovi vráceny peníze, jež za zboží zaplatil.

Zákazník nese náklady s vrácením zboží.

Ve vrácené zásilce musí být vložen originál kupní smlouvy (paragon).
Zboží posílejte, prosím, doporučeně, zásilky dobírkou nebudou přijaty!

Platba za zboží
Zboží je možné uhradit těmito způsoby:
Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce České pošty a.s.
Bankovním převodem - na náš účet - 2100586327/2010.

Ceny za poštovné a balné jsou následující:

ZÁKAZNÍK Z ČESKA:

Při platbě dobírkou: 131,-- .

V případě nevyzvednutí zásilky, uděluje zákazník souhlas s úhradou smluvní pokuty za nevyzvednutí zásilky. (poslední krok v objednávkovém formuláři).

Při převodu na účet: 81,--

ZÁKAZNÍK ZE SLOVENSKA:

Při převodu na účet 131,-- Podklady k platbě Vám poskytneme mailem.

Dodací lhůta
* je-li zboží skladem, bude expedováno do 1 - 3 pracovních dní
* zboží není skladem u nás, ale je dostupné v síti dodavatelů 10 - 20 pracovních dnů.

* POKUD ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM, MŮŽETE PROVÉST OBJEDNÁVKU, JEN DOBA DODÁNÍ BUDE DELŠÍ - 10 - 20 PRACOVNÍCH DNÍ.

Doprava
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty a.s.

Nepřevzetí zásilky
Každá objednávka je závazná. Při odeslání objednávky kupující souhlasí, že pokud si zásilku nevyzvedne, bude po něm požadováno uhrazení smluvní pokuty.
Platební informace potřebné k úhradě sankce budou zaslány elektronickou formou.

Ochrana osobních dat
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek.Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s legislativou ČR.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

Reklamace

Záruční podmínky
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Zákonná záruční doba je 24 měsíců.

Na prodávané zboží je poskytována smluvní záruka, resp. odpovědnost za vady, které se vyskytnou v záruční době 24 měsíců pro vztahy řídící se Občanským zákoníkem.

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván jako výrobek bez vady, má kupující právo na výměnu výrobku anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.

Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním nebo nevhodnou údržbou výrobku (viz. Jak pečovat o bižuterii).

Prodávané šperky jsou bižuterní zboží, nejsou určeny ke každodennímu nošení ani ke koupání a neměly by přijít do styku s vodou. Jsou vyrobeny převážně ze slitiny mědí, zinku, niklu (alpaka) atd., s povrchovou úpravou. Reklamace, týkající se vad vzniklých opotřebením, nejsou uznávány. Bižuterie v důsledku působení chemických látek (lidský pot, vliv prostředí apod.) a slunečního světla postupně mění svoji barvu. Tomu nelze zabránit žádnou výrobní technologií a prodejce www.sperkyidoplnky.cz nebude takové reklamace považovat za oprávněné.

Záruka se vztahuje pouze na závady výrobního charakteru. Dle zákona nelze slučovat záruční dobu s životností výrobků, respektive s jeho běžným opotřebením. Práva ze záruky se rovněž nevztahují na odření, poškrábání, přetržení, zalomení či jiné mechanické poškození. Prodejce nebude -v souladu se zákonem- považovat za oprávněné ty reklamace, jež byly reklamovány později než ihned po zjištění závady a byly i nadále používány.

Výrobky s kameny:

Při převzetí výrobky s kameny pečlivě zkontrolujte, zda jsou kameny pevně uchyceny. K uvolnění kamínků dochází zpravidla mechanickým poškozením-úder, náraz, nešetrné zacházení- a toto není důvod k reklamaci. Kameny na  výrobcích jsou lepeny, proto nesmí přijít do styku s vodou! (koupání, mytí nádobí apod.). V těchto případech nemůže být reklamace taktéž uznána.

Při zasílání je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je nutno přiložit kopii faktury s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. 

Postup při reklamaci:

1) o reklamaci nás informujte e-mailem 
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Pro bližší informace či v případě dalších otázek nás prosím kontaktujte, rádi Vaši otázku zodpovíme.

MImosoudní řešení sporu:

V případě, že dojde  mezi námi a spotřebitelem  ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návhr na mimosoudní řešení takového sporu určeného subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štepánská 15, Praha 2. 120 00

mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízená Evropskou komisí na adrese:

http://ec.europa.eu/odr/.


 

Platnost obch. podmínek od 1. 1. 2014.

 

ZTM1Z